onsdag 24 augusti 2011

Händer inget....

här hemma just nu...eller ja allt det vanliga händer ju så klart....Men vi (eller jag) har lite renoveringsplaner och det känns som att det snart är dags att spotta i nävarna och kavla upp ärmarna och börja om vi ska få färdigt någon av dem innan jul.




Tappade fullständigt lusten att fixa färdigt kontoret när vi ställde in det stora träningsåbäket där som jag bara får ont i ryggen av att träna på! Den stör den lantliga touchen som jag vill ha därinne..:-)

Nu har vi bestämt oss för att ställa ut träningsmaskinen i garaget istället!! Blir nog bra! Man får helt enkelt gå dit ut och träna....svalt och skönt är det och en gammal stereo står det där så man kan träna till musik.

På tal om träning...Har lite träningsvärk dag....:-)
Igår kväll var jag ute och motionerade med min supertrevliga bloggkompis Maria med bloggen Hemma hos Loppan! Så lustigt att man pratar på som om man känt varandra hur länge som helst trots att det i stort sett var första gången vi träffades live......Bloggens förtjänst..:-)!

Kram!

6 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan
Ja du de händer inte mycke här hemma heller ,man tar sig inte riktigt för nått....
Va härligt de är med bloggvärlden med alla nya man träffar på o när man sen kan träffas live är de ju buskul :)
Ha en skön kväll.
Kramen Anette

Vardag och flärd sa...

Ja, min träningsmaskin ska också åka ut, jag avskyr att träna inomhus, bättre att promenera eller jogga ute.
Så kul att träffa en bloggkompis - och att man bor nära varann så man kan träffas. Ska gå in o kolla Marias blogg senare.
Kram Eva

Miruschka sa...

Det finns (nästan) bara fördelar med att blogga, nackdelen skulle väl vara att man lätt fastnar framför datorn;)

Nu ska jag kika in hos Maria!
Kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Vad trevligt att träna tillsammans. Vad mycket gott bloggandet för med sig :)
Jag brukar "hälsa" på hos Loppan, hon har, liksom du, en trevlig blogg.
Lite lustigt att era bloggar har liknande namn :)
Kram

mariaikos sa...

Vad kul att ni har träffats , bloggvänner.
Kram ♥

Anonym sa...

Det var jättetrevligt att träffa dig, Anne-Lie!! Tiden gick så fort och vi hade massor att prata om! Bra att kunna förena nytta med nöje genom att gå ut och gå! Tack vare din blogg som jag kommit i kontakt med flera andra trevliga bloggar/bloggare! Trevlig Helg! Kram Maria