tisdag 16 augusti 2011

Testing testing....

Nå, vad tycker ni?

Ville förändra bloggens utseende lite och igår började jag testa lite olika mallar, ändra färger och laddade ner ett program: http://www.picnik.com/ där man kan göra collage av foton. Fick tipset av Emma med bloggen Emmas vita drömmar. Tack för det Emma!!

Jag insåg snabbt hur lite jag kan och hur mycket det finns att lära, men efter lite trixande så fick Hemma hos Märtha ett helt nytt utseende, och jag är faktiskt ganska nöjd...:-)



På lördag korkar jag upp champagnen och firar 1-årsdag med Hemma hos Märtha!!
Tiden går fort när man har roligt!!



 Får nog bli en liten tävling oxå...återkommer med den!!

Ha en mysig kväll!!
Kram

8 kommentarer:

mariaikos sa...

Fint ♥
Så du har bloggat i ett år snart , låter spännande med tävling.
Kram ♥

Anette sa...

Hejsan
Första gången jag tassar in här:)fin blogg du har o de där med att ändra headern är ju så kul när de funkar hi hi lite jobb är de ju.
Ha en fin kväll.
Kram Anette

Vardag och flärd sa...

Så fint det blev men jag tycker det var fint förut också. Tittade på piknic så jag ska nog också försöka när jag får tid, roligt att kunna fixa lite med blderna.
Ha det fint!
Kram Eva

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Så fin bloggen blev (den var jättefin även tidigare)! Visst är det roligt med Picnik, man kan leka hur länge som helst. =) Tack, söta du för att du länkar till mig, så gulligt! ♥

Kram kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint du fått här! Superbra!!
Jag har länge tänkt göra en personlig header, men aldrig kommit till skott. Kanske måste kika på det där programmet :)
Kram kram

Miruschka sa...

Jag trodde jag hade kommit fel när jag tittade in här, det stämde ju inte alls;) Men det blev jättebra, picnic är kul att jobba med!
Kram♥

Anonym sa...

Jättesnyggt!! Visst är det kul att redigera och grejja! Nu ska jag gå och sätta på Ernst för sista gången den här säsongen;) Ha en trevlig helg! Kram Maria

Anonym sa...

Grattis säger jag som inte lyckats sätta igång en blogg för det har bara krånglat. Jag hoppas att få igång den snart, ser fram emot den.


nettan.klar@