torsdag 5 april 2012

Ärligt svar sökes!

Kommer ni ihåg inlägget med det färgglada garnet....det som jag skulle virka något man kan ha på huvudet?




Det var ingen mössa..:-)
Det var en midsommarkrans! En jobbarkompis hade köpt något liknande på Tradera och eftersom att hon vet att jag gillar att virka tänkte hon att detta kanske var något för mig...Blev heltänd på iden och tänkte att man kanske kan virka dessa mot beställning, som jag gör med conversen.

Finns ju människor med allergier och människor som helt enkelt inte hinner eller vill ge sig iväg ut och plocka blommor och göra en krans varje midsommar.....?




Tyckte att det var en superbra ide och satte igång....men efter att familjen har tittat lite överseende på mig, skakat på huvudet och ifrågasatt marknaden på virkade kransar så är jag tveksam....

Så nu behöver jag er hjälp! Ett ärligt svar! Vad tycker ni? Ska jag fortsätta eller ska jag göra något vettigare med min tid och mitt garn?

Ha en skön skärtorsdag!
Kram


7 kommentarer:

Miruschka sa...

Ärligt talat var det: nej, jag tror inte på den idén, men det är ju jag det;)
Här kommer en Glad Påsk-kram♥ från mig!

Vardag och flärd sa...

Haha, det låter nästan som en kontaktannons!
Det är fint och jag tycker du ska virka för själva virkandet tycker du om och det är väl vettigt att göra det när du sitter vid tv-n eller sitter vid husvagnen. Sen tror jag säkert att du kan sälja fina midsommarkransar. Så fortsätt du!
Glad påsk på dig!
Kram Eva

mariaikos sa...

Tittar in och önskar dig en GLAD PÅSK ♥
Kram ♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Kikar in för att önska dig en glad påsk!

Kram

Pssst... Helt ärligt... "Kransen" är supersöt! Klart att du ska fortsätta virka, vilken superidé! =) Kan tänka mig att lägga en beställning ,är urusel på att binda kransar och den här vissnar ju dessutom inte. ;) Vad har du tänkt för pris?

Anonym sa...

Underbar krans! Jag köper gärna en eller två om du ville virka fler! Det skulle vara fint att ge bort till en liten tjej. Du skulle kanske kunna få fast blommorna på ett plastdiadem istället?! Hoppas ni haft en fin påskhelg! Kram Maria

kullagulla sa...

men jösses den var ju superfin jag supergillar som älskar midsommar och allt ,,men så bor jag i vackra dalom med ;)

Hemskapat sa...

Superfin! Håller tummarna på att försäljningen går bra och på att du tar betalt för ditt arbete, och inte ger bort ditt fina handarbete! Tror på din idé!//Agneta