torsdag 26 april 2012

Mer glimtar ur Samuels rum...

Igår fick jag ett paket från Ellos med det jag beställde till Samuels rum.

Nya kuddar+påslakan.


Var ju så klart tvungen att testa med en gång....:-)



Härligt röd skrivbordslampa.


Nu saknas matta, bokförvaring och en skrivbordsstol + lite småplock, sedan så ska det vara så gott som klart. Funderar bla på detta:

Tycker att det är så fint att använda en tallrikshylla till böckerna, men frågan är om det är så praktiskt? Kanske detta alternativ är bättre......

LACK Vägghylla IKEA Med smala hyllor utnyttjar du effektivt mindre väggytor och låter de små sakerna ta liten plats.


Den här stolen tycker jag är lite cool...:-)


ALRIK Arbetsstol IKEA Justerbar i höjd för en bekväm sittställning. Lätt att hålla ren; torka av med en fuktig trasa.

Allt är från IKEA så klart...:-)

Nu är det dags att sluta drömma och fixa lite middag!

Kram

9 kommentarer:

mariaikos sa...

Snygga kuddar och lampa . Passar fint i hans rum .
En sån lampa fanns ju när jag var liten . Vi hade en orange . Kul att dom blivit populära igen .
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Nu blev jag tvärsugen på att åka till Ikea :)
Kram

Villa Vinkelhaken sa...

Så fint! :)

Kraam Jenny

Miruschka sa...

Jag älskar kudden!! Det röd/blå/vita är så himla fräscht och snyggt:)
Visste för övrigt inte att IKEA har tallrikshyllor, så nu fick jag lära mig något nytt idag;)
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Du pysslar så fint för lille Samuel! Har han nåt att säga till om själv, hihi!
Ha en fin helg!
Kram Eva

dianasdrommar sa...

Jättefina kuddar och älskar färgen på lampan kram Diana

Livet sa...

Har liknade kuddar, jättefina

Han kommer att trivas i sitt "nya" rum

Fina bilder i övriga inlägg

MARIA I KOS sa...

Saknar dina inlägg !
Hoppas du har det bra
Kram ♥

Anonym sa...

Trevlig Midsommar!!

(Vi ska upp till Sandevi och dansa runt midsommarstången, vad hittar ni på?! Vi får ta en promenad lite längre fram!)

Ha det så bra! Kram Maria