måndag 23 april 2012

På rätt väg!

Usch vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg den senaste tiden! Skärpning på mig!



Helgen kom och gick och vi höll mest till här hemma...Jag tror att jag ÄNTLIGEN har fått bort allt slipdamm....Oj vad det kan krypa in överallt. Har torkat ur skåp, tvättat fönster och röjt. Känns riktigt bra.



Har sytt och hängt upp Samuels hissgardin och satte fast 2 fina plåtstjärnor från Lexington. Blev mycket bättre, så nu är jag nöjd med fönstret!




Bara resten kvar.....Ska hänga upp några små tavlor på andra sidan av fönstret....ser väldigt vitt och tomt ut just nu.



Blev ingen tur till IKEA i helgen men vi får se om vi hinner klämma in en tur kommande helg. Ska köpa matta, skrivbordsstol och någon slags förvaring till Samuels alla böcker. Känns som att jag är på rätt väg nu...:-)

Kram

7 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Det blev jättebra med hissgardinen . Snyggt med de matchande stjärnorna . Kan tänka mig att Samuel gillade dom . Coolt!
Kram ♥

Miruschka sa...

Åh så fint det blev, gillar verkligen gardinerna!! Kan tro att sonen också är nöjd:)
Kram♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Super härlig gardin du sytt !
Kraam
Sanne

Vardag och flärd sa...

Uppdatering av bloggen är inte lätt att hinna med, jag är också dålig på det!
Det blir så fint i Samuels rum, han är säkert nöjd och glad!
Och du - Ikea försvinner inte, du hinner dit nån dag!
Uppstickarna kan du ju göra under lata sommardagar så är de klara till vintern, är rätt lätta att göra.
Kram Eva

Camilla sa...

Hej Anne-Lie! Va du är pysslig och duktig - så fint! Blir så glad när du skrivit en rad hos mej. Jag är en dålig blogg vän numera och hinner inte titta runt hos er andra som förr. Hoppas allt är bra med dej? Kram kram!

♥ Carina ♥ sa...

Vad fint det blev! Jag gillar det där tyget och stjärnorna blev ju som grädde på moset :)
Kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fint! har precis pimpat upp ett killrum här hemma ...och jag kan nog tycka att det är enklare med flickrum..fast alla stars and stripes som finns nu är ju så coolt..Ha nu en bra dag..
Kram gabriella
Pst! missa inte min utlottning