söndag 15 april 2012

L´OREAL because you´re worth it....


Innan vi reste till Spanien så stod jag i valet och kvalet om jag skulle fortsätta att vara blondin eller om jag skulle bli brunett. Med tanke på hårets kvalite fanns det egentligen inte något att tveka på.....Slingor sliter onekligen på håret och det kändes både sprött och risigt.




Nu har jag varit brunett ett tag och trivs riktigt bra med det och håret känns och ser mycket friskare ut.....och det där med att Blonds have more fun stämmer inte.....:-)

Kram

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Men hallå, bildbevis tack;)
Det är jättekul att förändra sig lite nu och då, men som du skriver så brukar håret till slut "säga ifrån".
Vilken tur att du trivs i nya färgen:)
Kram♥

♥ Carina ♥ sa...

Vilken tur att det är så eftersom jag är (äkta)brunett :)
Det skulle ha varit roligt med före-efter bilder :)
Kram kram

Anonym sa...

Roligt när man är modig som du och vågar ändra färg! Ha en bra vecka! Kram Maria

Emma sa...

Hej=)
Vad har du köpt fatet som du har ställt dina ljusstakar på?
Fantastiskt fint!
//emma

mariaikos sa...

Kul att du trivs med din nya hårfärg .
Jag ska till frissan i morgon . Klippa och täcka över de gråa stråna .
Ha det bra ♥
Kram ♥

Anonym sa...

Vilken mysig och hemtrevlig blogg:) Jag tänkte följa men hittar varken facebook eller twitter hos dig??

Vill du ha lantlig inspiration samt delta i en tävling, då kan du kolla in min blogg.
Ha en kanonvecka.

LOVE Maria på inredningsvis

PS brunetter är hetare:)