fredag 13 april 2012

Vårfräscht i badrummet...

Hej på er! Så var det fredag igen...:-)


Min nya fina ljuslykta.

Håller på och fredagsstädar så gott det går här mitt i renoveringskaoset! Försöker koncentrera mig på de rum som det är någon mening med att städa just nu och blunda för sågen och listerna som ligger på vardagsrumsgolvet....på alla grejer vi flyttat in på kontoret så länge....suck..:-)


Fräscht och vårigt med rosa.

Meeen...det går långsamt åt rätt håll. Vi hade först tänkt behålla de gamla golvlisterna och dörrfodren och bara fräscha till dem med lite vit färg men mitt i alltihop bestämde vi oss för att byta ut dem helt och sätta upp lite bredare allmogelister istället. Mycket mätande, sågande och suckande...men det blir fint!


Älskar vita orkideér!

Tack för ert gensvar på den virkade midsommarkransen...:-) Både ros och ris! Får se hur jag gör framöver, men just nu är det projektet lagt på is....Har börjat sticka på en Pippi-tröja till mig själv istället.





Ha nu en riktigt skön fredagskväll!
Kram

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Önskar dig en trevlig helg trots renovering!!
Kram♥

Emma sa...

Så fint med orkideer :D

Vardag och flärd sa...

Man får stå ut med oordning när man renoverar - och du slipper städa hela huset just nu!
Bredare golvlister kommer att bli så snyggt och hemtrevligt!
Ha det fint!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Det är det som är jobbigt med renovering. Det blir oftast rörigt i hela huset. Men du har väldans fint i badrummet i alla fall :)
Kram och trevlig helg!

mariaikos sa...

Vilken vacker lykta !
Fin orkidé . Jag har en likadan men den är fejk ;)
Blir nog snyggt med nya lister .
Ha en fin helg ♥
Kram ♥

Anonym sa...

Det blir mycket jobb vid renoveringar men så roligt när allt är klart och man kan njuta av resultatet! Hoppas ni haft en fin helg! Kramar Maria (jag har hamnat i bloggkoman;)