fredag 22 februari 2019

Hur det går med köpstoppet....

Jo tack det går bättre än jag någonsin hade kunnat förutspå......:-)




Nu har ju knappt två månader passerat så det är ju inte någon världssensation men för mig är det helt klart skillnad.....har haft alldeles för lätt att shoppa utan minsta eftertanke....




Jag har inte lagt en krona på kläder/inredning eller garn och jag märker att jag långsamt börjar ändra tankesätt och det ger mig faktiskt ro i kroppen och knoppen..:-)




På garnfronten så har jag så otroligt mycket garn så utmaningen är att hitta projekt som jag kan sticka med de garner jag redan har....Har gått över förväntan....Har redan stickat upp en hel del garn och det är riktigt roligt att leta mönster till nya projekt....




Så vad har jag då stickat.....Jo bland annat det här: handledsvärmare med pärlor som jag stickat av mjukaste Drops Alpackagarn...Blev 4 par, 2 par grå och 2 par svarta, varav ett par var en beställning från en jobbarkompis...




Hittade ytterligare ett svart nystan alpacka och ett nystan kids Silk så av dem stickade jag en mössa till mig....Just nu håller jag på med en tröja...ska visa bilder en annan dag....så det är på det här sättet försöker jag rensa bland mina garn..:-) Känns otroligt bra! Ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer: