tisdag 19 februari 2019

Huvudvärk och operationstid.....

Är hemma från jobbet idag.....Har sådan huvudvärk och det släpper inte taget trots att jag har tagit värktabletter.....:-(




Misstänker att det kan ha med min trasiga visdomstand att göra för det ilar i den och värker i käken  mot örat....
Var ju hos tandläkaren i slutet av januari och fick en provisorisk lagning i väntan på operationstid men det tog bara någon vecka sen lossnade den oxå.....




Hade faktist tänkt ringa tandläkaren just idag för att försöka skynda på min operationstid men det behövde jag inte för de hörde av sig för en stund sedan....de hade fått ett återbud nästa torsdag....Hon sa att operationen beräknas ta ca 2 timmar.....Hua...Kan inte påstå att jag ser fram emot det men det ska bli skönt att bli av med skruttetanden...:-) Kram💙



Inga kommentarer: