fredag 1 februari 2019

Lite mer stickat.....

Jag kör på med samma tema.....Försöker ju använda garn jag redan har här hemma och sticka sådant jag behöver......




Är nästan alltid helt iskall om händer och fötter och kontoret jag jobbar i är dragit och kallt så jag fryser konstant.....då är det skönt att dra på sig ett par handledsvärmare i mjukt alpackagarn.....




Har stickat flera varianter men nu ville jag göra ett par lite finare så jag trädde på små silverfärgade pärlor på garnet som jag sedan stickade in enligt mönstret jag gjort....Inget svårt alls.....bara lite pilligt...




Dessa mörkgrå har jag redan invigt och påbörjat ett par svarta med pärlor i gunmetal....och idag fick jag en beställning på ytterligare ett par av en jobbarkompis så det är bara att sticka på..:-) Kram💙












Inga kommentarer: