söndag 10 mars 2019

Invigd.....

Så var min Ankers tröja invigd...:-)




Blir väldigt sällan riktigt nöjd med något jag stickat.......Är väldigt självkritisk ....en jättedum egenskap jag vet......Ska ju såklart vara stolt över att jag kan sticka och det ska väl synas att det är handstickat och inte tillverkat på stickmaskin med helt jämna maskor.....





Är nog första gången som jag känner mig riktigt nöjd....invigde den häromdagen och den var varm och skön och passar perfekt till en fryslort som mig..:-)





Gillar den här modellen så mycket så jag ska göra en med kort ärm i ett turkosgrönt lingarn som kommer bli fin till solbrännan ......Har redan lagt upp och stickat oket...bara resten kvar...:-) Ha en mysig söndagskväll! Kram





2 kommentarer:

Rämmengården sa...

Jag tycker din tröja är jätte fin. Ha en fin dag kram från Nina

Hem och Lycka sa...

Så himla fin och så duktig du är! Skulle också vilja kunna sticka och virka men jag har inte lyckats lära mig det.