söndag 17 mars 2019

Min favorit Rosenskärm.....

Vi har riktigt busväder här idag......Blåser så det slår i skorstenen och ösregnar! Hade tänkt greja lite i trädgården idag men det får vänta till en dag när solen skiner och jag inte fryser ihjäl....:-)




Så jag har smågrejat lite inne istället....Köpte en Rosenskärm för ett tag sedan och nu har den två små stänglar med nya knoppar på gång så jag har ställt den på hyllan i köket där den får lite mer ljus...




Är en av mina många favoriter....Kostar lite mer men så värt de fina blomsterklasarna som kan sitta kvar i flera månader....




I måndags fick jag ringa tandläkaren igen för jag hade ont i käken igen efter operationen....orolig för att jag hade fått infektion i såret men det var bara stygnen som sträckte så när de tog bort dem kändes det mycket bättre...så nu kan jag släppa det....så skönt! Ha en mysig söndagskväll!
                                             





Inga kommentarer: