fredag 29 juli 2011

Lite av veckans händelser...

Denna, min sista, semestervecka hade jag tänkt fixa och dona här hemma. Nu satte min rygg stopp för en del av mina planer men lite har jag hunnit med i alla fall. Har träffat mina barn och barnbarn en del.....Mysigt!

I onsdags fyllde maken år och mina svärföräldrar kom ut på kvällen för att fira.
Eftersom att det var en solig och varm eftermiddag så grillade vi fläskfilè och jag förberedde den grekiska potatissalladen.



Sedan blev det klassisk jordgubbstårta och lite paket.



Vi satt ute på altan till sent på kvällen! Så härligt!
Men visst märks det att kvällarna blir kortare, eller hur?

Ha en härlig fredagskväll!
Kram

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Nu var det längesen vi hördes.
Mysigt med kalas, den grekiska potatissalladen låter supersmaskig, får man kanske be om receptet? =)
Ha en härlig helg, vännen!

Kram kram <3

Anonym sa...

Du har lyckats pricka in en fin sista semestervecka med tanke på värmen som är just nu. Synd med ryggen! Krya på dig och ha en fortsatt trevlig helg! kram Maria