lördag 2 juli 2011

Och vinnaren är......



Tack alla som ville vara med i min tävling! Nu har min lille pricke-korv till son dragit en vinnare.



Grattis till Maria med bloggen Hemma hos Loppan..:-) Jag hör av mig på mailen.


Hur har ni det i sommarvärmen? Här är det varmt och skönt men mulet....och vi är något sega!
Igår var Samuel relativt pigg både med och utan Alvedon så vi började så smått planera för att åka till Mullsjö som idag. Vi kan ju ta det lugnt där också....likväl som hemma.
Men när vi tog tempen på honom innan han lade sig hade han nästan 39 graders feber?? Vi fick en smärre chock....och i natt vaknade han med näsblod som han brukar när han har feber....:-(

Så det blir inget Mullsjö idag...Vi stannar hemma tills han mår lite bättre.
I morse klagade han över halsont så kanske han har vattenkoppor där också.....stackarn!!

Vi hörs!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla!! Så glad jag blir!! Hoppas Samuel inte drar på sig något mer nu så ni kommer iväg till Mullsjö! Ha en så trevlig helg som ni kan! Kram Maria

Vintage House sa...

Hej
hoppas allt är bra med grabben och att ni kommer iväg till mullsjö..
ha en skön måndag
kram
sansdra