lördag 30 juli 2011

Mysig lördag...:-)

Idag känns min rygg mycket bättre....:-) Blev så glad när jag klev ur sängen och kunde röra mig som vanligt igen.

Mitt äldsta barnbarn William har varit här i helgen för att sova över och leka med Samuel. William är 7 år och morbror Samuel är 6:-)!
De leker så otroligt bra ihop! Så härligt att se! Vaknade tidigt och sedan har det varit full rulle. Så ikväll var Samuel vädigt trött..:-)




Bakade lite kärleksmums till eftermiddagsfikat idag. Har varit fint väder hela dagen så vi satt ute på altan och fikade...härligt!




Har rensat lite i trädgården nu på eftermiddagen. Herre gud vad ogräset växer fort!! Får nog fortsätta i morgon om vädret och ryggen tillåter!

Nu ska jag krypa upp i soffan med lite lördagsgodis..:-)

Kram på er alla!

4 kommentarer:

Miruschka sa...

Jag har också haft besvär med ryggen, riktigt ont har jag haft. Men nu känns det bättre:)
Kul med en morbror som är ett år yngre;)
Kram♥

Anonym sa...

Skönt att höra att du mår bättre! Ha en fortsatt trevlig söndag! Kram Maria

♥ Carina ♥ sa...

Mmm så gott! Jag säger också kärleksmums men den kakan har många namn. Chokladrutor, fifi rutor, snoddas är några andra namn jag hört :)
Kram och skön söndag!

mariaikos sa...

Det ser gott ut med fikat.
Skönt att ryggvärken blivit bättre .
Kram ♥