söndag 5 februari 2012

Back on track....

Nu är hela familjen på benen igen! Vi är fortfarande rejält hostiga men äntligen feberfria så i morgon blir det skola och jobb.



Har testat mina krafter idag med att städa bort alla baskelusker ur huset och bytt ut febersvettiga sängkläder till nya rena och fräscha....och tvättmaskinen har verkligen fått jobba hårt..:-)!

Men nu är det en lugn eftermiddag/kväll i soffan som gäller så att vi orkar upp i morgon bitti.

PS! Vad tyckte ni om melodifestivalen? Min absoluta favorit var Mysterious med Dead by April!! Blev så glad när den gick vidare! Gillade även Loreens låt!

Ha en mysig söndagskväll!
Kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syrran! Skönt att höra att ni är nästan bra nu.... jobbigt att vara sjuk eftersom man ändå måste ta hand om allt.... vore ju nåt annat om man blev lite servad och fick kudden fluffad :) Men det kanske du fick?! Tänk, din favvo låt är Dead by April.... fantastiskt vad man kan ändras med åren, eller umgänget kanske :) Kramizzar från din lilla syster!

Vardag och flärd sa...

Så skönt att ni har blivit piggare! Ta det nu lite lugnt på jobbet så du inte blir sjuk igen!
Kram Eva

mariaikos sa...

Vad bra att ni mår bättre nu .
Jag gillade också samma låtar . Maken förstod inte hur jag kunde gilla Ded by April, men om man bortser från skriket så var den bra . Vi är nog hårdrocksbrudar ;)
Kram ♥

Miruschka sa...

Jag tyckte också Dead by April var ganska bra, men MINUS det där growlet då (eller vad det nu heter!)

Skönt att ni är på G igen!
Kram♥ och hoppas du får en fin start på veckan:)