onsdag 29 februari 2012

En liten blomma....

Igår var det en sådan där dag ni vet.....en skitdag rent ut sagt.....en dag när jag kände att jag behövde muntras upp lite....så jag tog en liten sväng till blomsteraffären här i samhället och köpte den här skönheten....



Kändes genast mycket bättre..:-)




Inte klokt vad dagarna går fort! Känns inte som att det var så länge sedan jag skickade min fredagshälsning! Helgen var så mysig! Hittade inget på loppisen men desto mer på IKEA. Håller på och flyttar runt i mins köksskåp för att få in mina nya tallrikar och glas.





Ikväll ska vi börja i hallen....Kommer att ta tid att göra om eftersom att vi båda jobbar och kvällarna är ganska korta....men nu är vi på hugget så ikväll ryker listerna och kanske lite tapet!!

Kram från renoveringskaoset!

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Det är då en himla tur att blommor piggar upp en, jag brukar också slinka in på blomsteraffären när jag ha en "sån" dag;)
Lycka till med renoveringen!
Kram♥

Anonym sa...

Det är tur det finns lite fina butiker! Man blir alltid på bra humör när man varit runt och kikat lite och ännu gladar när man hittar något fint! Vårblommor piggar alltid upp! Ha en bra fortsättning på veckan! Kram Maria

Vardag och flärd sa...

Ja, ibland har man skitdagar, tur att du kunde muntra upp dig själv med den fina blomman! Jag hade skitdagar för en tid sedan och var så ledsen - men det går över och man blir glad igen.
Lycka till med rivningen, har man väl börjat finns det ingen återvändo!
Kram Eva

Fröken Prillig sa...

Stor styrkekram till dig! = )

Nyfiken på renoveringen är jag också!
/åsa

mariaikos sa...

Gullig vårblomma .
Låter kul med renovering , eller rättare sagt när det är färdigt....kanske inte så kul med själva renoveringen .
H aen fin kväll ♥
Kram ♥

Ekenäsliv sa...

Hej!!!
Vilken mysig blogg jag hittade här=) Alltid kul att kika in hos någon ny!
Önskar dig en fin lördagskväll!
Kram Anna