lördag 11 februari 2012

Mer nytt till vardagsrummet....

Tycker att det ser så maffigt ut att blanda lite olika ljusstakar på en bricka eller på ett stort fat!




Hittade dessa vita från Affari med lite skavda detaljer nere i vår blomsteraffär och jag är så nöjd. Nu står de i samlad trupp på mitt stora ljusfat och lyser så mysigt!



Ikväll blir det återigen en lugn kväll med pizza från lokala pizzerian, lite vin och lördagsgodis och antagligen lite melodifestival!

Ha en mysig lördagskväll allihop!
Kram



6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå bara så himla fina bilder.Älskar dom ljusstakarna.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Emma sa...

Fint :)
Älskar att tända ljus :D

Miruschka sa...

Ja det är mycket finare att ha de samlade i grupp så där, än att ställa ut dem en och en!
Ha en fin kväll:)
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Fint!
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack för dina krya på hälsningar.. Det blev till en del bra... Vi hade både begravning och 50 årskalas på samma dag...Det var dotter o äkta hälften som var sjuka och dotern är i full gång men mannen min går på halv maskin ännu...
Härligt med dina ljus på brickan !
Kraam
Sanne

Anonym sa...

Åhh, de är så fina de ljusstakarna! Har också kikat på dem på blomsteraffären. Fint att ställa så många i grupp!

Hos oss blev det tacos och melodifestival igår. Dottern äter inte godis längre så vi har inte köpt hem det på länge.(Får smygäta godis från gamla godisförråd i skafferiet när hon inte är i närheten när mitt sockerbegär blir för stort.)

Ha en bra sportlovsvecka! Kram Maria