fredag 10 februari 2012

Nytt i soffan!

Häromdagen beställde jag både gardiner och några kuddfodral från Ellos. Behövde verkligen lite förnyelse i vardagsrummet.





Gardinerna är knytbandslängder i samma stil som kuddarna men det är stört omöjligt att få till fina bilder på dem. Aldeles för mörkt.

Idag fyller Rebecka 17 år men eftersom hon firar med kompisar idag firade vi henne igår med Grekisk Lasagne och kladdkaka. Mysigt!




Ikväll blir det färska räkor och ett glas rött och sedan ska vi bara sega ihop i soffan!

Önskar er alla en mysig fredagskväll!
Kram

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Åh så gott med färska räkor! Det där vinet jag visar på min blogg idag ska visst passa utmärkt till räkor. Kom och fyll på glasen hos oss vetja, jag ska ändå jobba så vinet får vara för min del i helgen ;)
Ha en trevlig helg!
Kram

Vardag och flärd sa...

Klart man firar med kompisar när man fyller 17!
Här blir det också ett glas rött ikväll trots att jag ska jobba imorgon så jag säger SKÅL!
Kram Eva

Mitt liv som förskollärare sa...

Gillar verkligen kuddfodralet med fjärilen på, supersnyggt.
Kram/
Berit

Anonym sa...

Snygga kuddar!! De har mycket fint på Ellos! Man kan förändra ett helt rum med bara nya kuddforal. Tack för receptet på kycklinggrytan! Lät hur gott som helst, jag som älskar kyckling! Och Grattis till din dotter! Trevlig Helg! Kram Maria