torsdag 12 januari 2012

Fin form och award...

Ja inte jag alltså....i fin form menar jag...Har nog aldrig varit så otränad som jag är nu.....trots att jag har haft ett helt år på mig på att äta lite mindre och träna så att jag skulle kunna visa mig i bikini utan att skämmas nu när vi ska iväg....Gick totalt åt skogen kan jag säga....så det är med lite ångest jag har packat ner badkläderna......får väl se om jag törs visa mig nere vid poolen...:-)!



Nej med fin form så menar jag Gerberas fina ugnsform med veckad kant! Har trånat efter en sådan i flera år nu men inte kunnat bestämma mig för vilken färg jag skulle välja.....så det fick bli en benvit....den kommer att passa fint ihop med övrigt här hemma.




Tänk bara vilka fina gratänger jag kommer att göra i den....:-)




Så var det awarden!! Fick den av Amanda med fina bloggen Drömmar om framtiden! Tackar ödmjukast!!

Egentligen är det meningen att jag ska skicka den vidare till 5 bloggar med mindre än 200 följare men det är så svårt att välja ut några få så jag skickar den vidare till all mysiga bloggar där ute i cyberspace!

Kram på er alla!




4 kommentarer:

mariaikos sa...

Jättefin form ! Den gillar jag .
Du är säkert också i så bra form för beachen ;)
Jag önskar dig en trevlig resa nu redan , ifall vi inte "hörs" innan du far .
Kram ♥

♥ Carina ♥ sa...

Klart du törs visa dig vid poolen. Jag har dålig koll på när ni åker men jag hoppas ni får en underbar resa!
Fin form och grattis till awarden!

Sv: Jo jag har sovit gott och fikastunden var go den me´:)
Kram

Vardag och flärd sa...

Grattis till awarden!
Formen är ju underbar! Och jag tror visst att du är i fin form!
Kram Eva

Anette sa...

Visst är dom härliga dessa formar,har sån i turkost ;)
Grattis till awarden så kul.
Ha en fin fin helg.
Kram Anette