torsdag 5 januari 2012

Ut med julen....

Hej på er! Har varit hemma nu i två dagar för jag åkte antagligen på någon elak bakterie i magen i tisdags kväll! I går var det soffläge som gällde men idag är jag piggare tack och lov.


zinkdekoration på hissgardinen i köket.

Så idag har jag i väldigt långsam takt börjat plocka bort julen....Granen rök redan innan nyår då den barrade så fruktansvärt bara man kom i närheten av den.....men övrigt fick vara kvar tills nu.


De sista röda ljusen för denna gång.

Känns lite tomt och kluvet att redan röja bort julen men med tanke på att vi ska åka iväg nästa helg och verkligen inte vill komma hem och ta tag i julsakerna då så får det bli så här.

Önskar er alla en mysig eftermiddag!

Kram




5 kommentarer:

fia sa...

vilket fint hjärta det hängde där och va fin blogg du har .

Betong ute och inne sa...

Önskar dej en mysig trettondagsafton...♥

Trettondagskramar
Malin♥♥

Anonym sa...

Vilken tur att du inte blivit sjuk närmare resan, nu hinner du förhoppningsvis piggna till! Inte roligt med magsjuka! Så fint det blev med zinkdekorationen i gardinerna! Vilken smart idé! Hörs vi inte innan så hoppas jag att ni får en trevlig helg och en trevlig resa!! Kramar Maria (sola lite för mig med!)

mariaikos sa...

Jag har också tagit bort julsakerna nu .
Trist med magsjuka :(
Fint med zinkhjärtat ♥
Kram ♥

Vardag och flärd sa...

Gott att du känner dig bättre vännen!
Kram Eva