onsdag 25 januari 2012

Har inte landat....

i vardagen ännu.....Blev en chock att komma hem till detta mörker och denna kyla....brrrrrr....:-)




Vi har haft en UNDERBAR vecka!! Resan ner gick smärtfritt trots att vi fick gå upp kl. 3 på natten...Alla var nog så taggade på att komma ner till solen och värmen...och varmt var det!! Jackor och extratröjor åkte av fort som bara den och togs inte fram igen förrän vi klev ut från flygplatsen i Landvetter sent i lördags kväll.

Vi har solat, badat, ätit och druckit...:-).
Maten var jättegod och det fanns verkligen något för alla. Fördelen med All Inclusive är ju att man kan plocka lite av varje och testa sådant man kanske inte hade testat om man skulle beställa en hel måltid.
Jag är tex väldigt mesig när det gäller fisk. Tar alltid det säkra före det osäkra och beställer kött eller kyckling, men nu testade jag olika sorters grillad fisk och fastnade totalt. Så gott!!!

 På Unos födelsedag hyrde vi bilar och åkte upp i bergen på smala slingriga vägar....Jag satt med andan i halsen i varje kurva....Lite läskigt var det men så otroligt vackert!

Vi (Bosse och Ellinor) tog massor av kort men jag har inte laddat ner dem till min dator ännu....ska visa er  en annan dag. 

Strax ska jag iväg på tjejkväll men vi kanske hörs i morgon! Har en del att läsa ikapp hos alla mina favoritbloggare...:-)

Ha en mysig kväll!
Kram

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Välkommen hem!
Jag ser fram emot att få se en massa härliga soliga bilder :)
Kram kram

Miruschka sa...

Välkommen hem igen!! Kan tänka mig att det var lite av en chock att komma från värme och hem till vintern:)
På återseende!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Ni har säkert haft det härligt och så gott att prova olika maträtter! Blir kul att se lite bilder.
Kram Eva

Anonym sa...

Välkommen hem!! Så underbart ni har haft det! Skönt med sol och värme och att få umgås med familjen ordentligt! Hoppas ni haft en trevlig tjejkväll!! Kram Maria

Hälsokick sa...

Välkommen hem till kylan =)

MARIA I KOS sa...

Låter som en toppenvecka .
Välkommen hem ! Härligt att få laddat batterierna .
Vi har också haft All inclusive en gång när vi var i Turkiet . Det var så bekvämt . Och barnen kunde välja det dom gillade.
Kul att få se bilder .
Kram ♥