lördag 7 januari 2012

Hemma hos oss.....

Hela gårddagen ägnades åt att packa ner julsakerna i kartonger, bära upp på vinden och att städa bort julen för denna gång. Känns riktigt skönt!
På kvällen åt vi tacos och kollade på Sherlock Holmes....mysigt!

Hemma hos oss just nu.
Passade oxå på att ta ner resväskorna från vinden och nu är det resan till Kanarieöarna som det fokuseras på.



Idag ska vi ta en sväng till A6 i Jönköping och se om vi kan fynda lite sommarkläder. Samuel har växt så det knakar i höst så badbyxor, shorts och lite t-shirtar står på handlarlistan. Kanske inte är säsong för sommarkläder just nu med alla vinterreor men vi hoppas på lite tur!




Som tur är (eller otur) har jag inte växt lika mycket i höst så jag behöver inte investera i så mycket nytt...:-)




Ha en mysig lördag!
Kram

5 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Skönt när julsakerna är bortplockade . Det är alltid mycket tråkigare att plocka bort än att ta fram dom ;)
Vad härligt det ska bli för er att åka till värmen en stund .
Fint du har i ditt kök .
Kram ♥

Anonym sa...

Det är faktiskt ganska trevligt att städa bort julen. I morgonkväll åker allt ut här, utom den fina amaryllisen som står så fin med fem (!)klockor på.
En mysig lördag tillbaka!

♥ Carina ♥ sa...

Åh vad härligt! Jag har missat att ni ska till Kanarieholmarna. Vad skönt!
Packa enligt min princip (jag har lärt mig med åren) lägg fram allt du vill ha med och ta sedan bort hälften ;)
Kram

Vardag och flärd sa...

Ja, det är skönt att få städa efter julen!
Kram Eva

Miruschka sa...

Idag har vi slängt ut julgranen idag, plus allt julpynt! Himmel vilken skillnad det blir, ljust och härligt.
Kram♥