söndag 23 februari 2014

En semla till kaffet.....

Nu har vi, som säkert de flesta svenskar, tillbringat några timmar i soffan för att hålla tummarna för ett svenskt guld....Så blev det ju nu inte men ett silver är inte fy skam det heller...:-)


Ska erkänna att jag inte alls är sportintresserad och skäms nästan att berätta att denna match är det enda jag har sett från OS i Sotji....Men det var faktiskt lite lyxigt att sitta i soffan och mysa mitt på dagen med familjen!


Lite fika och nytt stickprojekt gjorde förstås inte saken sämre.....



Men nu är det dags att ta tag i livet... Samuel ska duscha, middag ska fixas och kläder ska förberedas för i morgon blir det jobb för mig och skola för Samuel igen.

PS! Ni missar väl inte att Lillehammer har premiär ikväll? Som vi har väntat på 2:a säsongen!
                                                Ha en mysig söndagskväll!
                                                            Kram

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Hej där!
Så gott med semla!!! =)
Är inte heller nått värst vidare intresserad av sport..;)
Ha de gott!

♥ Carina ♥ sa...

Jag har sett desto mera kan jag säga. Curling, hockey, längdskidor och skidskytte. Vad ska man göra nu när OS är slut? ;)
Gillar ditt greengate porslin! Semlorna såg inte heller så dum ut :D
Kram

baraetthem sa...

Så gott det ser ut! Och silver är inte fy skam det heller:)
Kram fredrika