torsdag 20 februari 2014

Green Gate....

Min lilla samling av muggar från Green Gate har ökat en del....Hittade en röd mugghållare, också den från Green Gate, i en inredningsbutik här i samhället och den försöker jag fylla.....återstår 3 muggar sedan är det klart..:-)



Några har jag fått i present, andra har jag köpt själv lite då och då. Dessa muggar finns i massor av olika färger och mönster och jag gillar att blanda vilt....rött, blått, blommigt, prickigt osv....




När vi har gäster får de välja vilken mugg de vill ha och det är verkligen uppskattat. Alla har sina egna favoriter....:-)
                         
                                                             Kram

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Helt underbara är ju dessa muggarna från Green Gate .Kul att varje gäst har sin favvo .Kramar Rita

mariaikos sa...

Ååå vad många koppar du har!
Jag gillar Green gate, men har ingen kopp.....ännu. Favoriten är den med grå-rosa blommor. Dom har ju olika namn, nu minns jag inte vad den heter. Men har sett många fina saker i den färgen/mönstret.
Jag har några burkar från Green gate.
Du har så fint i ditt kök.

Vi har ju flyttat, kommer inte ihåg om du vet det. Du pausade nog bloggen ungefär då.
Bor i lägenhet i ett tvåfamiljshus. Vi bytte med dom som köpte vårat hus. Har inte ångrat att vi sålde. När vi har stugan så tycker vi att det räcker med den. Vi är ju där hela sommaren och det känns bra att fixa där och kosta på renoveringar.
Men vi vill helst ha en annan lägenhet i stan. Här är bostadsbrist så det kan ta ett tag innan rätt boende dyker upp.
Hoppas Samuel mår bättre nu.
Kram ♥

Hemma hos Märtha sa...

Hej Maria!
Ja jag tror att jag slutade blogga i samma veva som ni flyttade men jag har inte kunnat släppa bloggen helt så jag har varit inne och läst en del av dina inlägg...-) Jättefin lägenhet ni har...ljus och fin!
Kram
Anne-Lie

Hemma hos Märtha sa...

Tack Rita..:-)
Kram
Anne-Lie