söndag 16 februari 2014

Nya familjemedlemmar.....

Har ju som sagt hänt en del i mitt liv sedan bloggpausen.....Har blivit farmor och mormor igen till de här sötnosarna...:-)!

Söta tjejer hemma hos oss på julafton

Först föddes Ebba den 5 mars och lite mer än en månad senare, 17 april föddes Ella! Två små godingar som redan är stora personligheter! Så nu har jag 6 fina barnbarn och det slutar nog inte där om jag känner mina barn rätt..:-)


                                                    Ha en mysig söndagskväll! Kram




1 kommentar:

MARIA I KOS sa...

Hej Anneli!
Vad roligt att hitta dig här igen.
Jag var inne på Svenska inredningsbloggar och kollade lite bland bloggarna, och då upptäckte jag att du börjat skriva igen.
Vilka söta barnbarn du fått. Kul!
Och en stor härlig husvagn har ni skaffat.
Välkommen tillbaka kram från mig ♥