tisdag 28 juni 2011

Baksidan......


Här har jag suttit och njutit hela kvällen!!



Vilket underbart väder vi äntligen har fått!




Man vill verkligen inte gå in!




Köpte en stor vit parasoll igår +  några Lavendel i korgar och Lavendel i kruka. Hade ett litet sjå att få dit parasollen(väldigt otymplig) men skam den som ger sig..:-)





Älskar Lavendel! De i kruka ska med till Mullsjö i helgen men än så länge får de stå och pryda vår altan.

Nu ska jag krypa upp i soffan därute och fortsätta på min nya bok: I grunden utan skuld av Viveca Sten...har precis börjat och den verkar spännande!

Ha en mysig kväll allihop!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad fint det blev på altanen! Vi har varit och badat idag och jag har naturlgtvis bränt mig lite, men så ska det väl vara på sommaren! Hoppas det fina vädret håller i sig! Kram Annicka

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin altan ni har.
Mmm... lavendel doftar så gott :)

Viveka Sten skriver bra böcker. Jag tror att jag har läst dom alla. Ska snart börja på hennes "I natt är du död"
Kram

mariaikos sa...

Vad fint du har på altanen . Skönt med en parasoll i värmen .
Jag har också läst boken du håller på med. Tyckte den var bra.
Kram!