torsdag 23 juni 2011

Utmärkelse.....

Hej på er! Detta inlägg kämpade jag med igår....så håll tillgodo..:-)
Har fått en fin utmärkelse från Maria! Man bugar och tackar....:-)



Den går ut på att:
1. Jag ska ge någon jag möter en bamsekram: blev min lille pricke-korv till son.
2. Jag ska skriva 10 saker som jag är bra på! Det var inte lätt kan jag säga....mycket lättare att hitta 10 saker som jag inte är bra på....fick dra ihop ett litet familjeråd och dubbelkolla mina goda kvaliteter....-)
3. Jag ska skicka utmärkelsen vidare till 3 personer.

Då kör vi:
1. Är snäll och omtänksam (oftast).
2. Är duktig på att njuta av det lilla i vardagen, som att krypa upp i soffan med mitt handarbete eller med en kopp kaffe och en liten chokladbit.
3. Är bra på att sova. När jag blir pensionär ska jag sova ikapp alla år jag missat som småbarnsförälder.
4. Är bra på att shoppa....enligt min man.
5. Är bra på handarbete av olika slag. Är numera nästintill ett proffs på virkade converse...:-)
6. Är bra på att baka. Gör det allt för sällan bara.
7. Är bra på att städa. ALLA som känner mig kan intyga det!
8. Är en bra lyssnare (tycker jag själv i alla fall).
9. Är bra på att organisera och hålla huvudet kallt när det väl gäller.
10. Är en bra mamma (enligt Rebecka). Hoppas att resten av barnaskaran håller med..:-)! Älskar min stora härliga familj!!

Jag vill skicka utnärkelsen vidare till:
Maria
Emma
Eva


Ha en härlig torsdag!
Kram

4 kommentarer:

mariaikos sa...

Jag tyckte också det var svårt att komma på bra saker om sig själv.
Jag tycker du fick ihop en fin lista . Sen kan jag lägga till att du är ju en bra inredare , en duktig trädgårdsfixare , en som lagar god mat ,jag har skrivit av flera av dina recept och lagat några.
Kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack söta Anne-Lie, vad glad jag blir! =) Vilken bra start på semstern det blev! Nu har jag ju dessutom något att fundera på...
Önskar dig en härlig midsommarafton. Hoppas att lillkillen mår bättre, vattkoppor är inget roligt, stackar'n. =(

Kram kram

Anonym sa...

Du är bra på att göra intressanta inlägg och ta fina bilder i bloggen oxå! Hoppas det går bra med sonens prickar och att det inte är för jobbigt för honom! Hoppas ni får en Trevlig Midsommar!
(Vi ska upp till Sandevi och dansa runt midsommarstången) Kram Maria

Vardag och flärd sa...

Tack snälla du, ska fundera på vad jag ska skriva! Roligt att läsa om dig och som jag sagt förut - jag tror du är en fantastisk kvinna! Ser alltid ett leende när jag läser dina inlägg.
Ha en underbar midsommar!
Kram Eva