lördag 4 juni 2011

Vårt smultronsställe?

Hej på er! Sitter ute i solen med en cider och bara njuuuuter....-)



Blev inte kusten i alla fall.....efter en natt på en riktigt sunkig camping utmed Vättern flyttade vi till en jättemysig liten camping mitt i Smålands skogar.....tror banne mig att vi har hittat vårt lilla smultronsställe!



Den ligger alldeles intill en sjö där vi har tillbringat, i stort sett hela dagen, Samuel i vattnet och jag och maken på filten!




Skogen är full med blåbärs-och lingonris och tydligen finns det en massa svamp här på hösten....mysigt...:-)




Vi har länge pratat om att stanna på en camping hela sommaren och inte flänga omkring....och vi har letat och testat en massa olika campingar för att hitta campingen med DET. Tror att vi kanske har gjort det nu......:-)

Ha en fortsatt mysig helg!!
Kram från Mullsjö

6 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Åh, vad roligt! I Mullsjö är största delen av min släkt uppvuxen bl a min lilla mormor. =)
Men du...jag tror Mullsjö ligger precis innanför gränsen till Västergötland... (men det behöver vi inte säga högt...) ;) Ser väldigt mysigt ut!
Ha en fin kväll.

Kram kram

Anonym sa...

Verkar helt ljuvligt! Underbar helg att ta ut husvagnen i med det här goa vädret! Vi har suttit på bryggan i kväll med medhavd mat och vin. Ha det så bra! Kram Maria

MARIA I KOS sa...

Vad mysigt det låter .
Det verkar vara ett fint ställe med skog och sjö alldeles nära.
I går var maken och hämtade hem våran husvagn från vinterförvaringen. Jag bli sugen på husvagnsliv nu .
Kram!

Carina sa...

Det såg rofyllt ut där. Hoppas ni haft fint väder hela helgen.
Kram från ♥ Carina ♥

Pst! Jag har problem att kommentera på din blogg. Läs gärna mitt inlägg den 27 maj :)
http://cinacarina.blogspot.com/2011/05/halli-halla.html

Vardag och flärd sa...

Kul om ni hittat ert favoritställe så ni slipper fara runt till olika ställen. När vädret är ljuvligt som nu är det ju vackert överallt förstås.
Kram Eva

mariaikos sa...

Inte visste jag att ni hade palmer i Borås.
Kolla gärna min sons blogg emilforss.se Han har fotat en bild i Borås+ en massa från gymet där.
Kram!