onsdag 1 juni 2011

Nya favoriter!

Idag var jag på posten och hämtade jag ut mina nya träskor som jag beställt från House of Hedda.


Dessa kommer garanterat att användas mycket nu i sommar!




Min dotter skakade på huvudet åt att jag beställt ett par träskor till....har ett par fina röda i lack med sidenband sedan tidigare. Så sköna på fötterna och snygga....tycker jag...:-)

Blir inget Gränna i morgon.....vi är lite dåliga på att planera, maken och jag.....och vi hade inte bokat någon plats på campingen så när vi ringde idag visade det sig vara helt fullbokat!
Så nu är vi lite vilsna och veliga.....vet inte riktigt vart det bär hän....men packat har vi gjort så vi får väl se i morgon.....blir kanske mot kusten istället....eller inte...:-)

Tar i alla fall med mig kamera och dator så bara uppkopplingen fungerar så tittar jag in och säger hej!
Om tekniken strular så får ni ha en riktigt sköööööön helg!!

Kram på er!!

3 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Så fina träskor . Dom skulle jag vilja ha.
Ha en skön helg med husvagnen var ni än hamnar .
I dag har min son börjat sitt nya jobb som platschef på nyöppnade Sportlife i Borås. Du kanske gör ett besök där någon gång.....Du gillar ju crosstraining t.e.x.
Kram!

Vardag och flärd sa...

Fina träskor, ser sköna ut! Åk "dit näsan pekar" och ha en fin helg!
Kram Eva

Miruschka sa...

De ser verkligen sköna ut!
Hoppas ni får härliga dagar i husvagnen.
Kram♥