tisdag 14 juni 2011

Sommartävling!



Hej allihop! Tänk att det snart är midsommar och semester!! Har gått så otroligt fort! Det tycker jag att vi firar med en liten utlottning..:-)


Blommorna ingår inte..:-)


Dessa små virkade ljuslyktor/krukor kan bli dina. Jättesöta att ta fram till sommarens alla högtider!



De små glaslyktorna ingår inte..:-)

För 1 lott, lämna en kommentar till detta inlägg. För 2 lotter, lämna en kommentar till detta inlägg, välj en av bilderna och länka till din blogg. För 3 lotter, lämna en kommentar till detta inlägg, länka till din blogg och bli följare. Ni som redan är följare får givetvis också 3 lotter.

Vinnaren dras 1/7 som är min första semesterdag..:-)!!
Ha en mysig kväll!!
Kramiz

10 kommentarer:

Mitt krypin sa...

Är gärna med i din tävling.
Norpar 3 st lotter.
Ha det så bra
Kram Anna

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilken tur att jag är följare för då får ju jag 3 lotter! =) Jättesöta lyktor, nu ska jag bara se till att vinna dem... Länkar med bild från min sidebar i bloggen.
Hoppas att allt är bra med er.

Kram kram

Anonym sa...

Oj så söta!! Vill jättegärna vara med! Min blogg ligger i träda just nu så jag är gärna med och norpar EN lott! Kramar Maria

Anonym sa...

Mammis jag har skaffat blogg med:D kolla Frumillmill sök på google så hittar du den:D eller min facebook:D

MARIA I KOS sa...

Jag är gärna med och tävlar om dom söta lyktorna. Jag tar en lott.
(Du har något inne hos mig).
Kram!

Mitt liv som förskollärare sa...

Hej! Jättesöta. Blir så glad när jag träffar på människor som gillar handarbete:)
Länkar och blir följare.
M.v.h Berit

Jasmine sa...

Jag vill gjärna va me :) Mysiga lyktor och blomkrukor. Jag gillar dom!
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Vardag och flärd sa...

Åh, jag vill vara med, tar 3 lotter!
Kram Eva

Anonym sa...

Jag vill deltaga med 1 lott,tack.
Vilken härlig sommartävling!
Må så gott och Njut av sommaren!
Inga-Lill
famwarnil@hotmail.com

katha´s kortmakeri sa...

En tur lott tack!

Kram
Katha