torsdag 30 juni 2011

Har tjuvstartat....

min semester....Det var så lugnt på kontoret så jag beslutade mig för att ta ut en semesterdag innan semestern..:-)
Känns ju inte så meningsfullt att bara sitta av tiden när solen skiner från en klarblå himmel eller hur?


Det växer så det knakar i mina pallkragar..:-)

Så idag ligger jag i solen och läser..:-)


Lyxigt att  kunna plocka sallad i trädgården...nu saknas bara ett växthus där jag kan odla tomater och gurka..:-)

Har 4 underbara, lediga veckor framför mig....UNDERBART!!!

Kram på er!

9 kommentarer:

Miruschka sa...

Oj vad det ser härligt ut i dina pallkragar, du är duktig du!
Helt rätt att tjuvstarta, bäst att ta vara på solen medan den är här! Hörde att det redan i morgon ska bli sämre.
Ha det bra i solen:)
Kram♥

Susanne sa...

Hej!
Härligt när det växer, vi odlar också i lådor...himla smidigt och det växer bra ;))
Ha en skön semester
kram susanne

Vardag och flärd sa...

Du gjorde rätt i att ta lite extraledigt när vädret är härligt!
Ha en riktigt härlig semester!
Kram Eva

♥ Carina ♥ sa...

Oj vad det växer. Härligt att få gå där och plocka bland go'sakerna :)
Underbart när hela semestern ligger framför. Ha d gott!
Kram

Anonym sa...

Oj vad det ser frodigt ut i dina lådor! Det har du gödslat bra! Kram Annicka

katha´s kortmakeri sa...

Önskar dig en underbar semester med massor av grillkvällar med goda roliga sallader till...

Kram
Katha

Elsa och Helena sa...

Åhh så härligt med semester, njut och ha det skönt. Här är mulet idag men det gör inget:) Ha en finfin helg. KRAM Helena

Camillas vita villa sa...

Hej!
Oj, vad det växer hos dig. Visst är det härligt att bara kunna gå ut och plocka grönsaker i sitt eget land. Du har en jättemysig blogg.
Ha det så bra.
Camilla

Madame Edith sa...

Men vilken trevlig blogg jag hittade här :)

Kommer snart tillbaka.

Kram/M