lördag 15 oktober 2011

Ester Elenora

Har aldrig varit någon märkes "freak". Som ensamstående mamma med fem barn så fanns det så klart helt andra prioriteringar!

Nu när de flesta av barnen har flyttat hemifrån så har ju ekonomin förändrats en del + att jag har utvecklat ett stort intresse för både kläder och heminredning.

Ett märke som jag fastnat för och som jag faktist tycker är ganska ok prismässigt är Ester Elenora. Så otroligt mycket fina plagg med lite romantisk touch i mjuka milda färger. Har köpt flera av deras plagg och jag är supernöjd, bla deras fina scarves och de använder jag i stort sett dagligen.

Bild lånad från Ester Elenoras hemsida.

Igår hittade jag en otroligt fin cardigan från deras senaste kollektion....Har spanat in den på nätet och var bara tvungen att titta in till heminredningsbutiken Hemma hos oss som ligger här i samhället, och där fanns den och bara skrek: KÖP MIG!!

Bild lånad från Ester Elenoras hemsida.

Kunde såklart inte stå emot så en i svart färg fick följa med hem...:-). Fin detalj att man kan knyta ihop spetsen där bak eller så knyter man ihop den framtill.

Så nu kan kylan komma....jag är beredd...:-)!

Nu ska vi snart bege oss på lite kalas hos min bror. Hans yngste son Jonathan fyller 6 år...ska bli gott med lite fika..:-)

Ha en mysig lördag så hörs vi kanske i morgon!

Kramelikram




5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag har aldrig hört talas om det märket. Eh... jag är ju inte heller nån märkesnörd ;)
Men det där var jättesnygga plagg. Skulle lätt få följa med mig hem!
Ha ett trevligt födelsedagskalas!
Kram

Anonym sa...

Jag har inte hört talas om märket förut men jag gillade verkligen den romantiska touchen på kläderna. Lägger på minnet! :-)

Vardag och flärd sa...

Har också hittat Ester Eleonora men inte köpt nåt än, passar inte riktigt min kassa men så småningom blir det något. Är så ljuvligt fina!
Kram Eva

Anonym sa...

Jättesöt kardigan! Romantisk och lite tuff med knytet där bak! Hoppas ni haft en fin helg! Kram Maria

mariaikos sa...

Jättefin kofta !
Förstår att du föll för den .
Kram ♥