lördag 22 oktober 2011

Inspiration...





Här är det regnigt och mulet idag....Bosse ångar ner tapet och Samuel har varit på äventyrskalas.

När jag skjutsade dit honom stannade jag till vid blomsteraffären för att köpa en blomma och kika runt lite och som vanligt fick jag huvudet fullt med idéer och massor av inspiration nu inför julpyntandet.

Så nu har jag pimpat om ljuslyktan i köket med lite kuddmossa och små stjärnor. Gjorde även en dörrkrans med mossa som jag plockat i Mullsjö.

Ikväll är vi bjudna till våra vänner Anders och Lena. Var länge sedan sist och det ska bli så mysigt att träffas igen.

Men först tror jag minsann att vi hinner ta oss en liten gofika.....är ju helg för sjutton..:-)

Ha en mysig lördag!!!
Kram





5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad fin din lykta blev.Kul att pyssla och pimpa och göra fint.Önskar dej en mysig och skön kväll.Kram Rita ♥

mariaikos sa...

Så fint ! Höststämning .
Ha en trevlig kväll hos vännerna.
Kram ♥

Miruschka sa...

En go'fika hinner man ALLTID med;)
Så fint du har gjort, du är duktig du!!
Kram♥

Vardag och flärd sa...

visst är det härligt att gå i butikerna och få inspiration!
Ha det trevligt hos era vänner!
Kram Eva

Anonym sa...

Vad fint du har gjort! Ett hjärta på dörren är alltid välkomnande och passar så bra! :-)