måndag 17 oktober 2011

Höstmums....

Från att ha varit väldigt kallt med minusgrader hela förra veckan så har vi haft lite mildare väder i helgen och även idag. Man får nog passa på att njuta för snart vänder det säkert igen. Förra året kom den första snön 21/10....och låg i stort sett kvar i fem månader....Brrrrr!



Blev lite kycklingssoppa med varmt vitlöksbröd ikväll.....extra gott nu på hösten och en favorit hos familjen.




Nu ska vi värma lite glögg och titta på de nya avsnitten av 2 1/2 män med Aston Kutcher:....Nå....vad tycker ni om Charlie Sheens ersättare? Bra eller dålig?

Kram på er




6 kommentarer:

Miruschka sa...

Vilken mysig dukning:)
Kan tyvärr inte uttala mig om den serien eftersom "småtjejerna" här hemma inte följer den. Det blir oftast att jag ser det de ser!
Ha det gott/kram♥

Vardag och flärd sa...

Nej, vi vill inte ha vinter så tidigt som förra året!!!
Nu blev jag sugen på glögg, har köpt den nya för i år men inte smakat på den än.
Ha det fint i höstvädret!
Kram Eva

Betong ute och inne sa...

Hej måste säga att åh så mysigt ni har det i ert kök, och sen med alla ljus tända nu blir det lite extra....

Ha det bra
Kram Malin

♥ Carina ♥ sa...

Ja, det blev en lång vinter ifjol. Hoppas snön dröjer ett tag och att vi får njuta av många fina höstdagar till.

Jag tittar inte på 2½ män så jag har ingen aning :)
Kram kram

mariaikos sa...

Ser gott ut ! Kan du skriva receptet är du snäll . Jag gillar nya recept med kyckling .
Kram ♥

Marias Collage sa...

Mysig soppmiddag passar gott i rusket. Ja hu, jag hoppas inte Att vintern blir som de föregående... Alldeles för långa och kalla!
Har inte sett de nya avsnitten, men får nog kolla hur de är! Har du sett roasten av Charlie Sheen? Såå bra, rekommenderas verkligen!
Ha det gott nu!