fredag 14 oktober 2011

What´s the time...

UNDERBART med fredag eller hur? Har tagit mig en semesterdag ....bara så där.... för att jag kände för det...:-)!

Är lite lugnare på jobbet just nu så då får man passa på!




Nu är jag helt ensam hemma och DET händer inte ofta....så jag njuter av lugnet här..:-)! Familjen har begett sig till skolor och jobb. 






Ska passa på och göra lite ärenden, köpa lite födelsedagspresenter och handla mat. Lite senare idag kommer min ena dotter med kompis hit på lite fredagsfika....så det är fredagsmys hela dagen..:-)

Vad har ni för er idag?

Kram




7 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken vacker och lite ovanlig klocka! Passa på att njuta av lugnet och ensamheten en stund innan det blir fullt ös igen.
Kram Eva

Miruschka sa...

Jag sitter och laddar för en promenad, väntar bara in så att apoteket har öppnat så jag kan gå in dit.
Vi har en riktigt KALL morgon, minusgrader, men solen verkar iaf lysa på oss idag!
Kram♥ och god morgon

Stina sa...

Fin klocka.:-) Stina

Vardag och flärd sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning!
Kramis Eva

hemma hos lilla mej sa...

Vilken himla fin klocka.Ja här blir det att göra sthlm.Önskar dej en mysig och ledig fredag vännen.Kram Rita ♥

♥ Carina ♥ sa...

Vilken fin klocka!
Jag har pysslat med lite tvätt annars går jag mest och latar mig och laddar för en jobbnatt :)
Kram

mariaikos sa...

Vad skönt att du kan ta en semesterdag .
Vilken fin klocka .
Jag har varit till frissan och klippt mig . Har också haft dotter med sambo här på fika.
Kram ♥