söndag 13 november 2011

De första Hyacinterna för i år.....




Älskar deras doft och köper ett ansenligt antal varje år. Fint att bara sätta några stycken i en skål ihop med lite mossa eller en och en i glas på fot. De på bilderna luktar ju inte så mycket ännu men inom en snar framtid så......Mmmmmm!


Vad har ni hittat på för kul i helgen?
Här har vi firat pappor. Igår var vi hos min pappa och idag har vi varit hos Bosses föräldrar. Självklart så har vi firat Bosse med lite presenter oxå....-)!

Nej nu är det bara att börja ladda för en ny vecka!

Kram

4 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Oj , du var snabb med julblommor .
Här har vi ätit god mat och tårta men maken skulle till jobbet så det blev lite stressigt för honom.
Kram ♥

Miruschka sa...

Ja, varför ska man vänta till mitten av december innan man får njuta av doften av hyacinter?? Du gör helt rätt:)
Kram♥

Drömmar i vitt sa...

Hejsan vännen!
Så underbara hyacinter du visar!
Jag brukar fylla huset med denna ljuvligt doftande blomma:-)
Du har något att hämta hos mig!
Jag behöver din adress också,
du kan maila den på akyhlberg@gmail.com
Ha det gott!
Kram Anita K

Vardag och flärd sa...

Jag har inte köpt några hyacinter än, de har inte haft några på Ica och det är där jag hinner handla. Men snart kommer de nog och då blir det många att sätta ut lite här och var.
Ha en fin vecka!
Kram Eva