torsdag 3 november 2011

Inga stordåd här idag....

Jahap...så var det min (o)tur att bli sjuk!! Trodde bara jag var trött och gick därför till jobbet igår som vanligt men vid lunchtid var det bara att inse fakta och åka hem.....Satt/halvlåg i soffan resten av dagen.



Idag går allt på halvfart här...Känner så fort jag tar i att jag inte har någon kraft i kroppen. Lika bra att gilla läget och placera sig i soffan under pläden och slötitta på tv.
Så får det bli.....

Önskar er en skön torsdag!
Kram

5 kommentarer:

Miruschka sa...

Ja ta det lilla lugna nu, så kanske orken och kraften kommer tillbaka!
Krya på dig-kram♥

mariaikos sa...

Lyssna på kroppen och ta det lugnt. Hoppas det inte blir långvarigt.
Jag tror det blir snyggt med gardinen och sänggaveln i sonens rum.
Krya på dig kram ♥

Anonym sa...

Krya på dig. Hoppas du mår bättre imorgon.

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!
Börjar så sakteliga ta mig tillbaka till bloggvärlden igen och önskar dig en härlig höstfredag!

Kram kram

Anonym sa...

Hoppas du kryat på dig mår lite mer nu när du läser detta och hoppas ni får en trevlig helg! Kram Maria