onsdag 30 november 2011

Ljusstake.....

Hej på er! Känns som länge sedan jag gjorde inlägg fast det var häromdagen.....Dagarna går så otroligt fort nu!!



En av mina adventsljusstakar.

Igår hade vi utförsäljning på jobbet så jag jobbade 12 timmar i sträck.....var ganske seg i huvudet när jag kom hem! Kröp ner i soffan under pläden och det tog inte lång stund innan jag hade somnat gott...:-)





Hur går det med era julförberedelser? Är ni färdiga?





Här har vi snart pyntat färdigt ....lite småsaker återstår (lite småpiff)....och så ska ju såklart granen köpas och tas in, men det väntar vi med tills runt lucia.

Ska försöka baka lite i helgen om jag hinner och orkar. På lördag ska vi nämligen gå på fest hos våra grannar. Alla på gatan brukar träffas en lördag i december och ha lite glöggfest/knytis. Från början var det julmat som gällde sedan gick vi över till tapas. I år är det indiskt tema...... Ska bli jätteroligt!

Ha en riktigt skön torsdag!
Kram




4 kommentarer:

Marias Collage sa...

Vilka fina ljusstakar du fixat :) Zinksifforna är så fina!
Här hemma har vi inte "hunnit" pynta så mycket ännu, får passa på i helgen kanske. Annars hinner jag tröttna om det får vara framme för länge ;) Ska leta fram lite grejor.
Ha det så gott! Kram Maria

Miruschka sa...

Nä, jag är inte alls färdig med pyntet! Brukar ta fram det mesta efter andra advent, det brukar vara lagom tycker jag.
Men julklapparna är snart färdigköpta, samma härliga känsla år efter år;)
Kram♥

Tinas pysselblogg sa...

Va fint du gjort:)

Trevlig blogg med förressten..

mariaikos sa...

En till fin ljusstake! Jag ser din lilla rumsgran med hjärtanen i bakgrunden .
Jag har inte pyntat allt . Tar fram lite då och då .
Bakat har jag inte börjat med.
Julklappar , svåraste momentet .....Börjat lite smått .
Kram ♥