tisdag 1 november 2011

Vad tror ni om det här?

Gäller naturligtvis fortfarande Samuels rum....projektet som vårt liv kretsar kring just nu..:-)




Har filurat fram och tillbaka på hur man kan fixa en tuff sänggavel till hans nya säng. Fick en vild ide om att ta en lastpall, slipa till den lite och måla den vit men det förslaget gick inte riktigt hem om man säger så.... Kanske inte så praktiskt heller med tanke på Samuels flisfobi..-).




Så i stället får det bli en mjuk sänggavel av en spånskiva, fodrad med skumgummi och sedan ett tyg.
Var i tygaffären idag och hittade ganska snart det jag sökte: jeansblått linnetyg till gavel och sängkappa, vitt linnetyg till en hissgardin +  fina röda band med stjärnor på till att knyta upp gardinen med.





Ikväll känns det nästan som att jag håller på att bli sjuk!! Håll tummarna för att jag bara är trött!!!

Ska faktiskt krypa i säng redan nu......så Sov så gott!!

Kram

2 kommentarer:

Miruschka sa...

Åh så fint det kommer att bli!!

Jag försökte också sälja in det där med lastpallar, men min man tittade på mig som om jag alldeles hade tappat förståndet;)

Du är bara trött, kan aldrig tänka mig att det är någon "sjuka" på gång:)!

Kram♥ och sov gott

Vardag och flärd sa...

Jag tror att det blir jättefint! Min dotter gjorde en sådan sänggavel när hon blev sambo och det blev jättebra.
Ta en kopp nässelte och mota sjukan!
Kram Eva