torsdag 24 november 2011

Min fina vinst....

God morgon mina vänner! Idag blir det ett väldigt tidigt inlägg för att vara från mig..:-)
Ska åka ner till läkarstationens öppna mottagning om en liten stund och ta om ett prov som hade verkat lite knepigt.




Igår låg det ett efterlängtat paket i brevlådan....Det var min fina vinst från utlottningen på bloggen Vita Drömmar! Nu ska jag bara filura ut en bra plats för välkommen-skylten! Tack igen Anita!!




Hur går det med ert julpyntande? Här har vi knappt börjat trots att jag lovade mig själv att vara färdig med det mesta innan första advent....Har suttit och sytt nya hissgardiner till köket i två kvällar nu och det behövs minst en kväll till innan de är helt färdiga.

Igår torkade jag apelsinskivor i ugnen som jag ska dekorera adventsljusstakarna med. Inte svårt alls men jag fick mixtra lite med värmen och tiden innan jag fick dem så torra som jag ville ha dem. Men ca 2 timmar i 200 grader så blir de så där fint lagom brända.



Ikväll ska julpyntet ner från vinden och sedan blir det till att julstäda och pynta för glatta livet. Mysigt!

Önskar er en riktigt mysig torsdag!
Kram

7 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Lycka till med provtagningen!
Och grattis till den fina vinsten!
Kram Eva

Anonym sa...

Vilken härlig vinst, grattis;)

LJuvligt med julpyssel och härliga bilder på apelsinskivorna...

Önskar dig en härlig dag

♥ Carina ♥ sa...

Grattis! Vilken fin skylt du vann!

Kanske man borde prova att torka egna skivor av apelsin. Jag har bara köpt färdiga förut. Dom är ju så fina att dekorera med :)
Kram

Anonym sa...

Grattis till vinsten och hoppas du får snabbt svar på proverna och att de visar att allt bra! Kram Maria

Miruschka sa...

Kikar bara in för att önska dig en riktigt härlig helg!
Kram♥

mariaikos sa...

Grattis till den fina vinsten.
Vad duktig du är som syr gardiner själv.
Hoppas provtagningen gav bättre resultat den här gången .
Ha en fin kväll!
Kram ♥

Marias Collage sa...

Grattis till din fina vinst :)
Nyfiken på dina hissgardiner också!
Här har vi ännu inte pyntat, bara några adventsstakar har ställts in.
Måste ju ha nåt att göra i morgon :)
Bra att du påminde mig om apelsinskivor! Det har jag inte gjort på några år, och de är förbrukade vid det här laget. Det är fint och juligt!
Hoppas du har en härlig helg!
Kram Maria