söndag 20 november 2011

Pysselverkstad......

Idag har jag varit ensam hemma och pysslat lite....Har bundit kransar av mjuk-en och dekorerat dem med änglar och spetsband. De hjärtformade stommarna köpte jag förra året när jag var med på en pysselkväll nere i blomsteraffären.








Dessa ska hänga på glasdörrarna in till vardagsrummet. Gillar när kransarna är lite spretiga och inte så perfekta.




Har varit en skön helg. Vi har tagit det ganska lugnt och smågrejat här hemma. Igår eftermiddag var vi och firade yngsta barnbarnet Gabriel som blir 1 år nu på onsdag...Inte klokt vad tiden går!!

Nu ska jag värma lite glögg och sjunka ner i soffan en stund.

Kram










3 kommentarer:

Miruschka sa...

Jättefint, det är som du skriver: det ska inte vara så perfekt!
Hoppas du får en fin kväll:)
Kram♥

Vita huset 28 sa...

Hej superfina kransar!
Har inte gjort mig några än, men tanken har funits där länge nu :)

Kram Camilla

mariaikos sa...

Vad duktig du är .
Jättefina hjärtkransar .
Vad bra att det finns färdiga stommar till kransar, har inte sett det här .
Ha det bra.
Kram ♥