lördag 19 januari 2019

Fina presenter.....

Ja som jag skrev igår så fyllde jag år i förra veckan....inte mycket att fira att man blir äldre....:-)

Men i alla fall.....Fick flera fina blombuketter och även lite presenter.....Bla de här fina ljusstakarna från Orrefors....De har jag spanat in rätt länge så när Bosse frågade vad jag önskade mig så fanns det ingen tvekan....:-)





De pryder sin plats på matbordet i vardagsrummet ihop med vasen från Ernst och de mässingsfärgade krukorna jag köpte före jul....då med Amaryllis i men nu med våriga vita Pärlhyacinter.......




I vasen från Ernst har jag satt körsbärsgrenar som har massor av knoppar....blir nog riktigt fint när de slår ut....




Om en lien stund ska min dotter Marica och hennes lilla familj komma hit....Vi ska ha myskväll och denna gång gör vi  det enkelt för oss och köper pizza från lokala pizzerian nere i samhället.....Godaste pizzan i stada...:-)

                                                Önskar er en mysig lördagskväll! Kram💚

1 kommentar:

Bittan sa...

Grattis i efterskott . Perfekt present , ljusstakarna är så fina .Vi har dem med fast i silver tröttnar aldrig . Å jag hade sån tur att jag vann en likadan vas. Visserligen en liten men de passar perfekt ihop på köksön .Va vårligt det ser ut med pärlhyacinter så fort har är frisk ska det frossas i blommor . Mannen kom hem med rosor från Ica idag så lite blommar det här med . ha en go kväll . Kram B