onsdag 9 januari 2019

Mer återbruk....

Vaknade tidigt i morse och mådde tjuvtjockt så idag blir jag kvar i sängen.......Ingen bra start på första jobbveckan men inte så mycket man kan göra något åt.......

Kom på att vi även i sovrummet har gått in för återbruk.....Bla vårt linneskåp......



Detta stod i köket när Bosse och jag flyttade ihop och är köpt för över 20 år sedan av Bosse och hans före detta...

Då vi renoverade köket och ställde in köpmansdisken där blev detta över men var alldeles för fint för att göra sig av med så det fick en liten uppfräschning med vit färg och nya handtag och blev som nytt..:-)




Vår sänggavel är gjord av en gammal tung trädörr som jag släpade hem från en vän.....var fint vitmålad men jag sandpapprade den rätt rejält för att få ett schysst slitet utseende.....:-)




                                                       Japp, det var lite mer återbruk hos mig💚


Inga kommentarer: