måndag 28 januari 2019

Tycker lite synd om mig.....

Är precis hemkommen från tandläkaren pga en bråkande visdomstand......Den sprack förra hösten men lagades lite provisoriskt för att kunna dras ut lite längre fram....




Lite längre fram är det fortfarande......Bet sönder den provisoriska lagningen i förra veckan och har nu fått ytterligare en provisorisk lagning.....




Visade sig att roten sitter så dumt till att man inte bara kan dra ut den utan den måste skäras ut.....Läskigt!!!

Jag kommer få en tid för operation inom någon månad eller två....usch...inget jag längtar efter kan jag tala om men såklart ett måste.......men idag tycker jag lite synd om mig själv....:-( Kram


2 kommentarer:

Bittan sa...

Ja jag kan bara hålla med ....det är synd om dej ! Fyyy för tandläkarbesök , du får se till hitta på något riktigt kul som kompensation . Kram B

Hem och Lycka sa...

Usch, stackare, sånt är inte roligt! kram