lördag 12 januari 2019

Städat bort julen....

Idag har jag städat bort julen här i stugan.....




Lika mysigt som det är att plocka fram ljusstakar, binda kransar och pynta....lika skönt är det att städa bort den....och tur är väl det...:-)




Det enda som får vara kvar ett tag till är hyacinterna som ska få blomma färdigt och min rumsgran som får bli en åretruntgran.....har till och med kvar ljusslingan i den ett litet tag till för att jag tycker det är så fint...




Alla som känner mig vet att jag är svag för Ernst och hans porslin.... så jag tog bort mossan ur adventsljusstaken och la istället dit stenar som jag plockade på en strand på Öland i somras.....Ser kanske lite juligt ut men får vara så ett litet tag tills jag är mogen att ställa undan den...:-)

                                                                                    Kram

Inga kommentarer: