fredag 25 januari 2019

Som jag längtar......

Usch....jag är verkligen inte en vintermänniska...är helt enkelt inte skapt för kyla och mörker.....




Det är samma sak varje år vid den här tiden då jag tror att jag har järn-och alla andra vitaminers brist för att jag är såååå trött och har ont i kroppen....Känns nästan som att jag håller på att bli sjuk....




Men jag har lärt mig att det är bara så jag funkar.....Blir bättre framåt slutet av april....så jag förlustar mig med bilder från förra sommaren när vi var på Öland och peppar mig att snart så är värmen och ljuset tillbaka....Vi har sannerligen en härlig tid framför oss...:-)





                                                             Ha en skön fredagskväll! Kram

1 kommentar:

lisashus sa...

Hej!
Kul att du tittade in hos mej.
Ja, den här tiden känns som en transportsträcka fram till våren tycker jag och visst är man trött, men säkert piggnar man till när ljuset börjar återvända. Jag ser redan att dagarna blivit lite längre - alltid något.
Vilka härliga sommarbilder du visar och Öland är ju fantastiskt på sommaren. Sommaren som gick var ju dessutom extremt solig och torr.
Man kan ju bara hoppas på att vintern inte blir lika extrem och lång.

Hoppas att du snart piggar på dej!
Kram
Lisa