torsdag 16 december 2010

Jullov

Nu har Samuel och jag gått på jullov!! Jag är ledig fram till den 27/12 och Samuel (den lyckosten) är ledig i 3 veckor!! Så skönt!! Ska verkligen försöka njuta av varje minut och inte stressa runt som en galning.....går ju bra att säga förstås...:-)!

Vi ska ha ca 20 personer här den 23:e som är vår julafton i år så det är en del att förbereda. Blir så vartannat år eftersom att Rebecka (och mina andra stora barn) firar julafton med sin pappa i år och Ellinor firar med sin mamma. Funkar väldigt bra med julafton den 23:e....Vi behöver tex inte stressa så med julbordet för det är ingen Kalle Anka kl. 15.00...:-)!


Julefrid!!! Något att tänka på!

Men som sagt.....ska verkligen försöka njuta!! Gå runt i mysbyxorna, läsa, fika...kolla på film....ja bara göra sådant man känner för....fast detta får ju förstås bli EFTER den 23:e..:-).



Söt liten ljuslykta som Samuel har gjort på dagis!

Ska stoppa Samuel i säng aldeles strax och sedan ska jag slänga mig i soffan och kolla på Sex and the Cityfilmen 2. Köpte den när den släptes men har inte haft tid att se den förrän nu.....lite beror det förstås på att resten av familjen är på vift och JAG får bestämma över tv:n ikväll.....:-)!!

Ha en riktigt skön torsdagskväll!!
Kram

1 kommentar:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå! Hej!

Vilken charmig blogg! Kram Maria