onsdag 22 december 2010

Prillig....

Så heter en nyinvigd affär som ligger här i Sandared och drivs av en tjej som heter Åsa. Har inte haft tid/möjlighet att titta in där tidigare men idag tog jag mig lite tid.....och det ångrar jag verkligen inte!! Överdriver inte.....men jag skulle vilja ha precis ALLT i den affären!!!
Precis min stil och smak....lite gammaldags med bla zinkhus i flera olika modeller, massa porslin bla IB
Laursens prickiga och randiga skålar och kannor och en massa annat!! Väl värt ett besök!
Kolla in hennes hemsida för öppettider: butik@prillig.com! Jag kunde inte motstå den prickiga kannan...passar superfin att servera glöggen i imorgon.




Fanns även massa olika textilier, som kuddfodral, förkläden, påslakan och en massa fint till barnrummet, och även lite kläder. Hittade en jättefin tunika av en dansk designer som heter Tina Wodstrup som jag ska ha på mig i morgon på "vår" julafton..:-)

Ha en mysig kväll!
Kram

2 kommentarer:

Fröken Prillig sa...

Hallå du! Vad kul att du gillade min butik! = ) Det värmer!
Fin blogg har du också! Ska städa i ordning i butiken idag (som är stängd), fixa lite med bokföringen och sedan försöka göra klart inför jul för egen del. När jag ser dina fina förberedelser i form av mat, julgodis och pyntning inser jag att jag nog måste prioritera bort en del för jag hinner nog inte allt det idag. Jag vill ju hinna sätta mig med lite glögg och pepparkakor i soffan framför brasan och bara njuta med lite julmusik på också.
Hoppas ni får en fin jul!
ps. hemsideadressen är www.prillig.com, men det går fint att maila mig på adressen du skrev i ditt inlägg = )

Hemma hos Märtha sa...

Hej Åsa!
Vad glad jag blir att du varit inne på min blogg...:-)!!
Förstår nu varför det inte gick att länka till din hemsida då jag skrev fel adress!!
Önskar dig en riktigt mysig jul!!
Kram
Anne-Lie