torsdag 30 december 2010

Slutspurten....

Nu är det inte många timmar kvar av 2010.....tänk så fort ett år har gått och hur mycket som har hänt när man blickar tillbaka....
Jag har blivit farmor till lille Gabriel, min dotter Marica tog studenten, vi  kom äntligen iväg på solsemester till Grekland och en massa annat...!!
Och så startade jag min blogg Hemma hos Märtha!!
Gjorde mitt första inlägg 20 Augusti och det har blivit några stycken sedan dess. Är otroligt roligt och jag blir så glad för era besök och varje kommentar...:-)!!


I morgon ska våra vänner Anders, Lena och deras dotter Viktoria komma hit och fira nyårsafton med oss...Ska bli jätteroligt men det är en del att förbereda så jag hinner nog inte göra något inlägg så därför passar jag på att önska er alla GOTT NYTT ÅR!!


Jättekram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år syrran!! Hoppas att du inte har fööör mycket ont i huvudet idag, det har inte jag :)! Kram och vi ses i morgon!//Annicka